Visie
In alles staat steeds de klant centraal en dus geenszins een verzekeringsmaatschappij of onszelf en iedere actie is gericht op het welzijn van de klant.
Uiteraard begint elke verzekeringsrelatie met een persoonlijk kennismakingsgesprek mede om de verzekeringsbehoeften te onderzoeken en om passende oplossingen aan te bieden.
En dit even graag bij de klant thuis als op kantoor en dit zelfs tot 's avonds laat of in het weekend indien nodig.
Alle e-mails worden steeds stipt dezelfde dag beantwoord. Ook in het weekend.
Ons kantoor is voor ons cliënteel telefonisch bereikbaar 7 dagen op 7 en 24 uren op 24 in geval van een ongeval of nood. Een grote troef die alom gewaardeerd wordt.
Wij staan er tevens op dat de schadedossiers zeer goed en zeer snel dienen geregeld te worden en met een regelmatige communicatie met de klant en dit tot éénieders tevredenheid.
Periodiek op vooraf afgesproken data wordt de volledige verzekeringsportefeuillle regelmatig herzien.